Zamknij

Jak agencja SEO może pomóc Twojemu sklepowi internetowemu?

16:39, 26.01.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 16:40, 26.01.2022
Skomentuj

Agencja SEO – co to jest i czym się zajmuje? Dlaczego SEO jest tak ważne? Ile trwa i jakie daje efekty? Odpowiadamy na wszystkie najważniejsze pytania.

Agencja SEO to agencja marketingowa zajmująca się promowaniem biznesów swoich klientów w zakresie zwiększania ruchu organicznego na danej stronie. Brzmi nieco enigmatycznie, prawda? Dlatego w tym artykule wyjaśnimy, jak agencja SEO pomoże Twojemu sklepowi internetowemu

Czym zajmuje się agencja SEO?

Agencja SEO zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych

SEO to skrót od Search Engine Optimization i ma na celu zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki internetowej, najczęściej Google. Nawiązując współpracę z agencją SEO, taką jak Redseo, otrzymujesz opiekuna swojej firmy, który będzie prowadzić wspomniane działania optymalizacyjne. 

Opiekun przeprowadzi audyt Twojej strony internetowej, dzięki czemu oceni jej stan oraz strukturę i określi, jakie elementy wymagają poprawy. 

Jest to punkt wyjścia dla kolejnych działań specjalisty. Jakie prace obejmuje SEO?

  • Analiza konkurencji polega na sprawdzeniu, jakie firmy z Twojej branży są Twoją internetową konkurencją. Specjalista sprawdzi, na jakie frazy kluczowe wyświetla się strona konkurencyjna oraz jakie treści są na niej publikowane.
  • Dobór słów kluczowych, na które ma wyświetlać się Twoja strona. Opiekun SEO zadba o to, by jak najlepiej oddawały charakter twojej branży. Na podstawie słów kluczowych można też zaprojektować wartościowy content wypełniający stronę.
  • Sprowadzenie linków przychodzących z innych stron do Twojej. Google, widząc, że do Twojej strony odnoszą się treści w innych witrynach, uzna Twój adres za wiarygodny i wartościowy.
  • Optymalizacja struktury strony, kodu źródłowego i zadbanie o utrzymanie odpowiednich parametrów technicznych. 

Czy te wszystkie zadania, jakie wykonuje opiekun SEO, są dla Ciebie nadal zagadką? Jeśli tak, idziemy dalej, gdzie wyjaśnimy, jakie efekty zauważysz, jeśli nawiążesz współpracę z agencją marketingową SEO.

Efekty działań SEO

Wiesz już, jakie zadania wykonuje opiekun SEO w agencji marketingowej. Sprawdź teraz, jakie są efekty działań SEO, które zaobserwujesz po nawiązaniu współpracy ze specjalistami:

  • Wzrost pozycji fraz kluczowych dobranych na potrzeby Twojego biznesu oraz zwiększenie liczby słów kluczowych w tzw. “topach” wyszukiwań (czyli na pierwszej i kolejnych stronach).
  • Zwiększenie ruchu naturalnego na Twojej stronie.
  • Większa liczba kliknięć i wyświetleń strony.
  • Większa liczba klientów sklepu online.
  • Zwiększona liczba konwersji, czyli na przykład zamówień usług, towarów, zapisów na newsletter itp. 

Czy efekty SEO są natychmiastowe? Nie. W przypadku działań SEO efekty są widoczne po pewnym czasie, który jest zależny od tego, jaki masz asortyment, w jakiej branży działasz czy jaki budżet przeznaczasz na marketing.

Marketing oparty o wyniki organiczne ma działanie długofalowe i jest bardzo ważny dla biznesu, dlatego nie należy go bagatelizować ani z niego rezygnować. 

Dzięki przemyślanym pracom agencji SEO będziesz cieszyć się większym ruchem w swoim sklepie internetowym, zauważysz zwiększoną liczbę aktywnych klientów oraz gości odwiedzających Twoją stronę. 

Takie efekty uzyskuje się dzięki wszystkim wspomnianym działaniom SEO dla e-commerce, które sprawiają, że Twoja strona jest lepiej widoczna w Google. Warto o to zadbać, dlatego nawiąż współpracę z agencją SEO, aby zanotować wymarzone efekty

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%