Zamknij

Drukarnia: katalogi szyte na miarę Twoje biznesu - kreatywne wykorzystanie w wielu branżach

11:17, 07.03.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:20, 07.03.2021
Skomentuj

Jeśli nie znasz jeszcze możliwości wykorzystania katalogu w Twoim biznesie, zobacz nasze propozycje. Dobra drukarnia pomoże Ci kreatywnie zaprezentować swoje usługi.

Drukarnia: katalogi i reklama

Wyobraź sobie, że przychodzisz do eleganckiej restauracji, a kelner podaje Ci menu w formacie małej ulotki. Twoje wyobrażenie o kolacji w renomowanej restauracji szybko zamieni się w niefortunne wyjście do mało profesjonalnej knajpy. Prezentacja oferty jak widzisz jest kluczowym elementem pierwszego wrażenia, jakie odnosi klient, stykając się z Twoją firmą.

O ile w internecie jesteśmy w stanie zbudować markę na różnych płaszczyznach i zachęcić do skorzystania z naszej oferty, to w momencie przejścia odbiorcy w stacjonarny tryb, kluczowych będzie kilka elementów. Po pierwsze to estetyka lokalu, jakość obsługi oraz zaprezentowanie oferty.

Dziś podpowiemy Ci, w jaki sposób możesz kreatywnie pokazać swoje usługi. Skupimy się na rozwiązaniach dla konkretnych branż, prezentując konkretne rozwiązania. Na tapet bierzemy mało znaną formę katalogi z drukarni.

Katalogi: jaka to forma?

Katalogi z drukarni są większą formą i bardziej elegancką niż wizytówki. Mogą mieć od kilku do kilkudziesięciu stron. Ich druk można zlecić już od kilku sztuk nakładu, więc wykorzystanie ich w nawet niewielkich biznesach może okazać się strzałem w dziesiątkę. Katalogi są eleganckie, przejrzyste, można w dowolny sposób zaprojektować ich okładki. W środku możesz zastosować druk dwustronny, podzielić sekcje niczym rozdziały w miniksiążce.

Katalogi dla gastronomii i branży beauty

Na ruszt wrzucamy gastronomię Jak wykorzystać katalogi w tej branży? Oczywiście w formie menu. Katalog to idealna forma zaprezentowania w czytelny sposób serwowanych potraw. Możemy zaprojektować strony działowe - przystawki, dania główne, desery, napoje.

Kolejna opcja wykorzystania katalogów z drukarni to branża kosmetyczna, fryzjerska i wszelkie usługi związane z pielęgnacją ciała. Sprawdzą się w salonach, ośrodkach oraz w spa. Możemy wypisać zabiegi na twarz, ciało, masaże i krótko zaprezentować, jak będą przebiegać poszczególne zabiegi. Nie zaszkodzi użyć zdjęć, opisać stosowanych kosmetyków. Klient, spędzając w poczekalni kilka minut, może zapoznać się z całą ofertą oraz z etapami zabiegu, który będzie przeprowadzany.

Drukarnia: katalogi jako portfolio

W tej kategorii pole do manewru mają wszyscy artyści i specjaliści. Katalog prezentujący najlepsze zdjęcia fotografa motoryzacyjnego, dołączony w wersji papierowej do CV, może zrobić dobre wrażenie na potencjalnym pracodawcy czy kontrahencie. Katalogu mogą używać także modelki, architekci i inne osoby wykonujące np. wolne zawody. Dołączenie katalogu jako załącznika do dokumentów aplikacyjnych będzie plusem.  

Drukarnia: katalogi: dla szkolnictwa

Jeśli jesteś już dawno po studiach i nie realizowałeś ostatnio żadnego kursu, to pewnie nie pamiętasz o tzw. przewodnikach po uczelniach lub materiałach do nauki. W szkolnictwie katalogi mogą wykorzystać m.in uczelnie czy szkoły jazdy lub szkoły językowe.

Jakie jeszcze mogą być kreatywne sposoby na wykorzystanie katalogów? Możesz przygotować projekt indywidualny, wydrukowany w zaledwie kilku egzemplarzach, podarować przyjaciołom, czy rodzinie prezent - prezentację zdjęć ze ślubu. Jeśli nie chcesz robić fotoksiążki z setkami zdjęć, wybierz kilkanaście najlepszych, dodaj opisy i okładkę.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%