Zamknij

Sprawdź, jakie narzędzia do obsługi klienta oferuje Platforma Salesforce

13:28, 04.11.2019 a.d Aktualizacja: 13:28, 04.11.2019
Skomentuj

Obsługa klienta jest dziś jednym z najważniejszych czynników skutecznej sprzedaży. Nie chodzi zresztą wyłącznie o proces sprzedażowy i pozyskiwanie leadów, ale także o utrzymywanie relacji z klientem. Klient zadbany to klient lojalny, chętniej rekomendujący firmę znajomym.

W tym kontekście niezwykle przydatnym narzędziem są systemy CRM, takie jak najpopularniejszy na świecie system Salesforce, który na polskim rynku oferuje firma Craftware. Przyjrzyjmy się najważniejszym narzędziom, wspierającym obsługę klienta, dostępnym na Platformie Salesforce.

Knowledge Base

Klient, który zostanie szybko obsłużony, jest średnio 6 razy bardziej zaangażowany. Jak w tym pomaga CRM? Platforma Salesforce, oferowana przez Craftware, wśród wielu przydatnych opcji ma m.in. Knowledge Base. To ogromna baza danych zawierająca gotowe porady, rozwiązania, automatyczne odpowiedzi, artykuły tematyczne. Wiedza niezbędna konsultantowi do rozwiązania problemu znajduje się na wyciągnięcie ręki. Dzięki szybszej obsłudze rośnie satysfakcja klientów, co w perspektywie oznacza zysk dla firmy - zadowolony klient jest w stanie wydać więcej i polecić firmę znajomym.

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud to jeden z głównych modułów Platformy Salesforce. Znacząco usprawnia on telefoniczną obsługę klientów - dzięki integracji z centralą telefoniczną VoIP. Konsultant, który rozmawia z konkretnym klientem, natychmiast otrzymuje pełny zbiór informacji na jego temat, może więc go szybciej obsłużyć i zaproponować rozwiązanie problemu. Narzędzie działa zarówno w przypadku połączeń przychodzących, jak i wychodzących. To kolejna innowacja służąca budowaniu relacji z klientami, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wymierne korzyści finansowe.

Einstein Bot

Salesforce Service Cloud zawdzięcza swoją skuteczność sztucznej inteligencji pod nazwą Einstein Bot.  Odpowiada on za rozwiązywanie rutynowych problemów klientów i udzielanie im odpowiedzi bez konieczności kontaktu z konsultantem. W ten sposób obsługa klienta ulega automatyzacji, na czym korzystają wszyscy. Klient nie musi komunikować się z serwisantem, a ten zyskuje cenny czas na rozwiązywanie bardziej złożonych problemów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%