W związku ze wzrostem zachorowań na COVID-19 wśród pracowników Starostwa Powiatowego w Szczecinku, od 16 do 26 marca 2021 roku, w urzędzie będą obowiązywały szczególne zasady przyjmowania interesantów.
W każdym możliwym przypadku uprasza się interesantów o kontakt telefoniczny i mailowy.
Dane teleadresowe TUTAJ.
Do budynku urzędu prowadzą trzy wejścia: A, B i C.
WEJŚCIE A:
WEJŚCIE B:
WEJŚCIE C:
Wydziałem w którym wprowadzono najwięcej zmian dotyczących przyjmowania interesantów jest Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg.
Wydział przyjmuje interesantów w poniedziałki, wtorki, środy i piątki od 8:00 do 15:00 oraz w czwartki od 8:00 do 16:00 po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie i pobraniu biletu. Umawiać należy się pod numerem: 94 37 29 217. Bilety drukowane są przez pracowników. Interesanci oczekują na załatwienie sprawy na zewnątrz i są proszeni o wejście do urzędu 5 minut przed umówioną godziną.
W dalszym ciągu można dokonać rezerwacji internetowej na stronie rezerwacje.powiat.szczecinek.pl. Rezerwacja dokonywana jest z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Czyli jeśli na rejestrację nie ma wolnego terminu w ciągu 14 dni, to kolejny dzień jest uwalniany o godz. 24: 00 .
Lokalny Punkt Informacji Funduszy Europejskich udziela konsultacji telefonicznie pod numerem 94 372 29 50 oraz 606 985 226 lub mailowo pod adresem [email protected]
Powiatowy Rzecznik Konsumenta również udziela konsultacji telefonicznie pod numerem 94 372 92 43 oraz 696 368 266, a także mailowo pod adresem: [email protected]
Nieodpłatna Pomoc Prawna prowadzona jest za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Szczegóły TUTAJ.
Przypominamy, że na terenie Starostwa Powiatowego w Szczecinku wciąż obowiązują wszelkie restrykcje sanitarne. Odwiedzający urząd interesanci zobowiązani są do dezynfekcji rąk. Podajnik z płynem usytuowany jest tuż przy wejściu. Zarówno petenci jak urzędnicy, zobowiązani są do noszenia maseczek.