logo iszczecinek.pl

Polecamy Za nami XIV Jarmark Twórczości Osób Niepełnosprawnych [WIDEO] Z Holandii do Szczecinka na dwóch kółkach HISTORIA. Mord sowiecki na leśnikach w turowskiej leśniczówce - 23.11.1946 roku [WIDEO] Innowacyjny system ochrony powietrza w Kronospan Polecamy

W jaki sposób podziękować swoim klientom za zakupy w naszym sklepie?

29.01.2018 08:54
A A A
Zdjęcie do artykułu W jaki sposób podziękować swoim klientom za zakupy w naszym sklepie?
fot. - MATERIAŁ PARTNERA -

Okres okołoświąteczny i noworoczny to czas szczególny. Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, Nowy Rok – to tylko niektóre z okazji, które następują krótko po sobie. W 2018 rok warto wejść, robiąc dobre wrażenie wśród klientów. Co, oprócz sprawnej wysyłki paczek, możemy zrobić, aby wywołać szeroki uśmiech na twarzach klientów naszego sklepu online?

Karteczka z podziękowaniem i odręczna notka

Osobiste podziękowanie klientom za zakupy stanowi wartość samą w sobie. Karteczka z miłym słowem od sprzedającego pokazuje, że właściciela sklepu interesuje Twoje samopoczucie i całość wrażeń związanych z zakupem. Drobny upominek może też zrekompensować ewentualne niedogodności związane np. z dłuższym terminem realizacji zamówienia.

Drobne prezenty

Małe, kosztujące nas tyle co nic, prezenty potrafią mieć ogromną siłę. W sprzedaży internetowej dobrze sprawdzają się niewielkie gadżety. Mogą to być naklejki z logotypem sklepu, breloczek czy próbka produktu.

Odpowiednie opakowanie

Często właściciele sklepów internetowych zapominają o znaczeniu opakowania. To spory błąd. Unboxing, czyli po prostu rozpakowanie paczki to jeden z przyjemniejszych elementów zakupu przez internet. Konsument chce nasycić oczy widokiem estetycznie zapakowanych produktów, za które musiał zapłacić ciężko zarobione pieniądze. Do wstępnego opakowania paczki możemy użyć torby papierowej premium z logo naszego sklepu. Tego typu dodatki kupimy w sklepie internetowym ecobagnetwork.eu. Tak umieszczony produkt możemy włożyć do pudełka i dokładnie okleić taśmą oraz zaadresować.

Kupon rabatowy na kolejne zakupy

Nic tak nie zachęca konsumentów do złożenia następnego zamówienia niż świadomość, że dzięki kuponom rabatowym będą mogli nieco zaoszczędzić. Dlatego też warto wręczyć im z okazji Nowego Roku bon rabatowy na 5, 10 lub 15%. Możemy być pewni, że ta inwestycja szybko się zwróci.

Za pomocą tych prostych metod sprawicie nie tylko dodatkową przyjemność swoim klientom, ale również zbudujecie poczucie przywiązania do marki i większej lojalności.

 

- MATERIAŁ PARTNERA -

 
Chcesz być na bieżąco z najważniejszymi informacjami? Polub iszczecinek.pl na Facebooku!
Dołącz do największej grupy czytelników w Szczecinku!
 
UWAGA: Komentarze niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.
Jeżeli uważasz, że dany komentarz nie powinien się tu znaleźć, zgłoś to administratorowi strony - [email protected]
 

Komentarze

comments powered by Disqus

Popularne tematy w dziale Aktualności